Leave your words

Friday, 16 December 2011

Aiskrim ciptaan warga WLA-by Azhafizah

Masih lagi bertemakan makanan..WLA yang cintakan seni menghasilkan pulak berbagai-bagai perisa aiskrim anjuran Kak Zarini Junita Jamaludin bermula pada 5 disember 2011,Isnin pukul 8:40 malam.Tetibe rase nak makan ais krim lak malam-malam ni kan..saje je kan korang.

Ape pun hasil kerja korang sangat sedap!sebab dia makanan kan..kene cakap sedap!Hee..bermula dengan ais krim yang takde perisa ni...

Terhasillah berbagai-bagai perisa ni




















Terima kasih semua kerana memberikan kerjasama dalam aktiviti WLA!

3 comments:

Mohd Amin Aizuddin said...

kenapa letak aiskrim yang kayu tu..XD *takleh wat makan*

alif ismail said...

nak join jugak...huhu,,,

Cikgu Jiss said...

kalaulah mama kreatif cam korangg... tentu korang xleh cari makan hehe