Leave your words

Saturday, 1 September 2012

Jejaka kreatif

Geram bila tengok kartun tu? Rasa macam nak anyonyonyo? Ya, aku rasa nak peluk-peluk je kartun ni. Heh heh. Aku rasa macam kenal blogger ni, walaupun blognya masih baru tapi aku rasa macam kenal gaya lukisan ni. Bab followers, hari tu aku tengok ada tujuh lapan orang, tapi hari ni dah seribu lebih. Dalam masa singkat. Hebat sehh....


Menggunakan Bob Beso Betol sebagai nama blog. Comelnya lah hai nama. Bila tengok semua kartun dalam entri dia, cukup terpikat. Lukisan yang kemas, ada identiti dan warna yang digunakan dia sangat ceria. Ada kisah menarik, mesej tertentu etc etc.


Sila terjah blogger kreatif ni di SINI.


by-nurdani-

23 comments:

Wan_hazel said...

betul tu dani...dia lukis guna adobe n guna touchpad...gaya lukisan comel sgt... geram sgt..otai nie

nurdani said...

@wan hazel : kan?kan? saya suka gaya lukisan dia.

touchpad? wow...awesome tu

Fyfy Liew said...

Lebih kurang macam lukisan Arieff lah.

merahitujambu said...

saya pon rasa arieff skang dia ni menghilangkan diri..pastu karektor dia pon mcm arieff..sy rasa dia laa

Fyfy Liew said...

mmg dia pun. hahaha.

Aujinz said...

power power...

keri ikhwan said...

sebaik saja buka blog tu hati saya rasa berdebar-debar dan tak keruan. ini... tanda jatuh cinta?
maaf atas keter"skema"an ayat saya di atas.

yg benar,
insan berdebar-debar

nurdani said...

@fyfy liew : kurang lebih

nurdani said...

@merahitujambu : betul ataupun tidak, saya suka gaya lukisan ni.hehe. tapi saya pun rasa arief

nurdani said...

@aujinz : kuasa kuasa..

nurdani said...

@keri ikhwan : gedik

yoon da-hyun said...

follow we love arts :)
visit me @ http://www.appledahyun.blogspot.com

nurdani said...

@yoon dah-hyun : thanks! :D

Azhafizah Md Nor said...

very soft art..kemas dan comel je tengok kan..akan di terjah blog nya pasni..maceh dani!

Azhafizah Md Nor said...

very soft art..kemas dan comel je tengok kan..akan di terjah blog nya pasni..maceh dani!

LelakiSemalam said...

chomel laaa..

LIA AZMAN said...

comel jerr katon tuhh hehe ^^

Camy Alya said...

smart

cik wanie Lovela (CWL) said...

on way terjah

Shasha Yacob said...

hamboii, cepatnya dia dapat follower, sebab dia punya entri mearik kot, saya terjah dulu.

plain83 said...

laaa dah tutup ka blog tu? aisey melepas...

Teena Tna said...

Comel lah doodle nie...tembamnyerr dia

Budak Nakal said...

memang terbaik